ZAPRASZAM :)

środa, 25 listopada 2009

71. Wyróżnienia, konkursik z okazji DNIA PLUSZOWEGO MISIA i Candy

Jestem bardzo mile zaskoczona, bo ostatnio przez brak czasu zaniedbuje troszkę bloga, a mimo to dostałam wyróżnienie i to nie jedno, za co serdecznie dziękuję !!!
Teraz zgodnie z zasadą powinnam przekazać je dalej, kolejnym 10 osobom, czego bardzo nie lubię, gdyż wszystkie blogi, które mam w linkach są dla mnie bardzo ważne. Nie chce jednak by wyróżnienia te wpadły u mnie w "czarną dziurę" więc mimo mieszanych uczuć przekaże je dalej... nie będę wyróżniać 10 blogów a 2.

Wyróżnienie od Sahary autorki bloga Czas relaksu .... z robótką przy kawie ....

przekazuje dalej:
Sebastianowi - Haftomania Sebastiana
Beacie - Mój patchworkowy świat

Wyróżnienia od Ameise z bloga Mrówkowe fiu bździu...

poleci do mojej Kochanej Milenki - Pożeracz czasu
oraz Eli - Codzienne życie mężatki


do Vilemoo -Robótki babci Vilemoo
oraz Reali - Po mrocku

25 listopada to dzień Pluszowego Misia. Z tej okazji Aaannusia z Dziergalni ogłosiła konkursik na który się zgłosiłam.
Więcej informacji o konkursie tutaj: KLIK

Dla poszukujących słodkości:

Stonogi.pl - decoupage, scrapbooking, filcowanie

Mimo, iż czasu mam bardzo mało ciągle choć troszkę wyszywam .Obiecuję, że kolejna notka będzie już bardziej wartościowa i pokaże w niej w końcu ile mam już Stworzenia Świata. Pochwaliłabym się też swoimi dwoma małymi pracami, które ostatnio wyszły spod mojej igiełki ale niestety musicie poczekać bo są prezencikami.



6 komentarzy:

Renata pisze...

Bardzo dziękuję, miło mi niesłychanie :)))

elziutka pisze...

Dziękuję ślicznie :)

Anonimowy pisze...

Ciesze się ze jestesM:) Pozdrawiam i ucałuj maluszki :)

Mama Ancyś pisze...

Komentarz wyżej ja napisałam :)))Tylko nie chciało mis ie wyswietlic "nazwa i dsres url"

Anonimowy pisze...

Jewa ale miła niespodzianka , ja również rzadko pisze na blogu a jednak zauważyłaś ze coś niecoś robię, pięknie dziękuje i ściskam :-)))

Vilemoo pisze...

Kochana bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie.

NA SKRÓTY