ZAPRASZAM :)

czwartek, 11 lutego 2010

91. Moje RR - organizacyjnie



Komplet na 4 obrazki do zabawy RR już cały. Pora ogarnąć wszystko do kupy.
Proponuje następującą kolejność wysyłki:

PSY:
Safrin -> Anek73 -> Elziutka -> Kasia S -> Mamuska -> Jewa
-> Obsesja Kasiulka -> Haftowane prezenty -> Milenka -> Safrin



KOTY:
Safrin -> Anek73 -> Ewa (Sewula) -> Candy-margaretka -> Damar5
->
Jewa -> Obsesja Kasiulka -> Haftowane prezenty -> Milenka -> Safrin

BUTY:
Carpediem -> Anek73 -> Elziutka -> Krzycha -> Damar5 -> Jewa
->
Milenka -> Haftowane prezenty -> Ona_i_ja -> Carpediem


STANIKI:
Safrin -> Bebezet -> Renula-30 -> Krzycha -> Ata -> Anetakam0 -> Obsesja Kasiulka -> Eda-1 -> Ona_i_ja ->Safrin

Kto nie pobrał jeszcze scheamtów są TUTAJ

Do RR przygotowujemy:
1. Kanwę (14, 16, i wyjątkowo 18ct) jeśli ktoś nie wie jaką ma proszę przeliczyć ile
krzyżyków przypada na 10 cm - przelicznik
TUTAJ pod koniec notki
2. Mulinę - zaproponowana do tego wzoru jest Madeira, Można jednak stosować DMC,
Ariadne lub inne, które mamy pod ręką
Tu można sobie pozamieniać:

lub tu

Ariadna (nowa/stara)

Może też to pomoże:
MADEIRA


DMC



ANCHOR



3. Mały notesik lub zeszyt 16 kartkowy (jako RR -owy pamiętniczek) - myślę, że do każdego
RR oddzielnie.

Sprawy techniczne.
1. Przygotowujemy odpowiedni kawałek kanwy obszywamy go lub w jakiś inny sposób
zabezpieczamy przed pruciem (np obklejamy taśmą)
2. Wyszywamy pełne krzyżyki, backstitche i french knot

Tak robi się te ostatnie ;)



3. Każdy haftuje główną cześć wzoru (górę) ,pierwszy obrazek oraz linie dzielące poszczególne obrazki; każdy mały obrazek podpisuje swoim nickiem
4. Wysyłamy zgodnie z listą powyżej zawsze do tej samej osoby 



Każdy wyszywa tak jak umie. Byłoby miło gdyby wszystkie elementy obrazka
były wyszywane krzyżyki w jedną stronę, ale to nie obowiązek ;)
Jeśli wyszywacie inaczej niż pozostałe osoby i nie umiecie się przestawić to nie problem,
nada to tylko oryginalności obrazkowi ;) W końcu to RR ;)

Co do pytania odnośnie podziału kolorów muliny na dwie karty.
Nie przejmujcie się tym, tak po prostu podzielił to autor.
Niektóre firmy tak mają, że w specyficzny sposób dzielą mulinę, np. na kolory tła i kolory
elementu głównego; kolorystycznie itd.

EDIT:
W zeszycikach wypisujemy wszystkie nasze sugestie do danego obrazka
(jakie nici używamy, iloma nitkami wyszywamy, itd) oraz swoje odczucia związane
z wyszywaniem (można pisać na wesoło) pozdrowienia dla danej osoby i co tylko wymyślicie.

Zaczynamy 1 kwietnia - ale proponuję osobom, które zgłosiły się do kilku obrazków,
by już zaczęły pracę, bo wiadomo jak to bywa. Jeśli ktoś wyszywa szybciej - może oczywiście
wysłać swoją pracę dalej, przed terminem. Chodzi głownie o to by raczej starać się
nie przekraczać czasu przez opóźnienia ;) w drugą stronę nie ma problemu ;)

Od dziś wszystkie sprawy związane z zabawą zostawiamy w komentarzach pod tym postem. Ja w miarę potrzeb będę edytować posta by wszystko znalazło się tutaj.

23 komentarze:

Obsesja Kasiulka pisze...

No i super! Wszystko jasne! Można brać się do pracy!!!

Safrin pisze...

Zgadzam sie z poprzedniczka. Wszystko jasne mozna dzialac :) ja juz kanwe mam kupiona i nici naszykowane :) tylko notesiki musze wymyslic :P

elziutka pisze...

i wszystko jasne :) teraz wystarczy brać się do pracy :)

ona_i_ja pisze...

Można działac.. Możee w przyszłym tygodniu dam radę odwiedzic pasmanterię i kupic kanwe i zacznę powoli stawiac krzyzyki :)

KasiaS pisze...

A ja mam problem z doczytaniem posta.
Wyświetla mi się ucięty z prawej strony tekst...

Beacik pisze...

Chiałam Cie przeprosić za swoje zachowanie może i miałaś rację że tak nie powinno się roić. Sorka.

Ata pisze...

Ja w środę śmigam po mulinkę i do roboty!! :-)))
Ach! Strasznie się cieszę, że się zapisałam i załapałam!

Anonimowy pisze...

chcialam cos tylko zasugerowac;zauwazylam,ze duzo dizewczyn bierze udzial w kilku rr,wiec czy nie lepiej bylo by tak zrobic listy wysylki aby mogly posylac kilka rr do jedej osoby;poprostu bylo by im taniej
mi tam rybka do kogo ja posylam ino poprosze o podeslanie adreski
jak dziubne mardowego tygrysa to zabieram sie juz za psy
zapraszam na zabawe u mnie http://mamuska73.blox.pl/2010/02/URODZINOWE-PODAJ-DALEJ.html#ListaKomentarzy
mamuska73

jewa pisze...

Ale przecież jest tak ustawione ;) Kto wysyła 3 RR to 2 do jednej osoby a trzeci do innej w ten sposób prawie wszyscy którzy mają kilka rr wysyła do 2 osób i jest w miarę sprawiedliwie. Inaczej już się nie dało ustawić. Siedziałam nad tym prawie cały dzień. Jakbym ustawiła to inaczej było by nie w porządku stosunku do pozostałych.

KasiaS pisze...

Fajny pomysł z tym notesikiem.
Cieszę się, że mozna haftować na 18, od razu zaznaczam, że proszę o haftowanie jedną nitką. :-)
Czas zabrac sie do pracy...
pozdrawiam

candy-margaretka pisze...

No i fajnie...wszystko jest już jasne...jeszcze tylko adresik by sie zdał co bym wiedziała gdzie kierować moje wypociny...;)

jewa pisze...

Ciągle czekam na adres Carpediem

Gwiazdka pisze...

Podziwiając Twoje prace postanowiłam przyznać za nie wyróżnienie :) Zapraszam serdecznie :)

renula30 pisze...

Ja mam jeszcze pytanie odnośnie wyszywania tła wokół obrazków,czy równiez wyszywac całymi xxx czy wystarczy pół krzyzykami.Pytam bo na forum dziewczyny wyszywały tak imbryczki i ładnie to wyglądało.Pozdrawiam

eda-1 pisze...

Renatko, jeżeli chcesz mieć w swoim RR tło ////, to myślę, że nie ma problemu, pozostałe osoby też będą na Twojej kanwie tak wyszywały (zaznacz to też w zeszyciku). Ja się chyba zdecyduję na tło xxx, tylko pojedynczą niteczką:)

jewa pisze...

Na początku ja też o tym myślałam, ale później stwierdziłam, że będę trzymać się wzoru i zrobię tak jak w nim pełnymi x
Jeśli chcesz to możesz zrobić tak jak pisze Eda-1 :) Tylko boję się, że jak każdy będzie sobie tak wymyślał zmiany to troszkę możemy się pogubić, nawet gdy będziemy pisać wszystko w zeszycikach

Anonimowy pisze...

Coś wymyslę ale napewno się dostosuję do wiekszości.

damar5 pisze...

Ale sie tu cisza zrobila.... ,wszystkie siedza i dlubia krzyzyki :) A ja mam pytanie o podpis :czy obojetnie gdzie,obojetnie jak i obojetnie jakim kolorem czy sa jakies wytycznei specjalne zyczenia?
Poz.Dana

jewa pisze...

Podpis w dowolnym miejscu i najlepiej czarnym kolorkiem by był dobrze widoczny - proponuje 1 niteczką tak jak wszystkie kontury :)

PS. ja jeszcze nie zaczęłam xxxx ale niedługo mam zamiar ;) Przygotowałam tylko kanwę i kupiłam zeszyciki :D

damar5 pisze...

Dziekuje Ewa za szybka odpowiedz .A ja siedze i wyszywam dzielnie i namietnie hihiih zblizam sie do konca dzienniczka kocurowego :) Poz.Dana

damar5 pisze...

No i znowu ja.Kota wyszylam i wzielam sie za kreski pomiedzy poszczegolnymi kotkami .I utknelam przy kocie CATch. Tam kreski zachodza na krzyzyki ,wiec moze nie bede konczyc tych kresek tylko jak juz kanwa wroci do mnie? No i co za kolor mam uzyc przy kwadraciku na samym koncu Variegated?Nie zwrocilam na to wczesniej uwagi.Dzieki z gory za odpowiedz.Poz.Dana

jewa pisze...

Kolor Variegated to kolor mieszany, można tu użyć coś w rodzaju cieniowanego Anchora nr 1212

Jeśli chodzi o kreski to te które nachodzą na krzyżyki można zostawić i dorobić na końcu

KRZYCHA wielkie dzięki !!!! :*

damar5 pisze...

No to wszystko jasne dzieki Ewo! :) Poz.Dana

NA SKRÓTY