ZAPRASZAM :)

piątek, 12 grudnia 2008

22. Wyróżnienie :)


Za sprawą aeljot autorki bloga "mój międzyczas" to śliczne wyróżnienie - BLOGI Z SERCEM trafiło do mnie.


Dziękuję bardzo !!! Jest to dla mnie bardzo miła niespodzianka .

Zasady:



1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osób
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na 3 tematy
- Twoja pierwsza miłość
- Coś co sprawiło ze serce ci zamarło
- Przedmioty bliskie sercu


Moja pierwsza miłość - oj nie pamiętam chyba przeżyłam ją w zerówce, bawiłam się wówczas praktycznie z samymi chłopcami, a jeden szczególnie mi się podobał, po wielu latach koleżanki przyznały mi się, że bardzo mi go zazdrościły, bo mówił że z żadną dziewczyna nie można się tak bawić i gadać o w męskich sprawach :D

Co sprawiło, że serce mi zamarło - hmm, trudne pytanie, po dłuższym zastanowieniu - słowa głównego sędziego skoku w dal oznajmującego mój rekord życiowy w tej konkurencji - 6m14 cm - nie wierzyłam własnym uszom, byłam taka szczęśliwa, ciężkie treningi, walka z ciągłymi kontuzjami dała rezultat, jest to mój rekord życiowy do tej pory

Przedmioty bliskie sercu - jest ich długa lista... ostatnio przeważa na niej album i płyta z mojego ślubu i wesela oraz pierwsze zdjęcia (z USG) moich dzieciaczków 

Trudno mi wyróżnić 7 autorów blogów, którzy zasługują na te wyróżnienie. Czytam i uczuciowo jestem z wiązana z wieloma blogami, wyróżniając z nich tylko te siedem czułabym się głupi w stosunku do tych pozostałych. Dlatego wyróżnię tylko jeden z kategorii blogi o hafcie- ten który najdłużej śledzę i którego autorka jest dla mnie autorytetem jeśli chodzi o krzyżykowe szaleństwa.
Wyróżniam panią
Małgosię Piotrowską właścicielkę bloga Bajdurki hafciarskie Małgosi
Oraz trzy blogi spoza krzyżykowego świata:
Blog
Babci Mai "Moje wnuczęta II" - jest to jeden pierwszych blogów który mnie zachwycił
Blog Ancyś  - "Świat Arturka i Piotrusia" - jego autorka jest mi również szczególnie bliska, pełna ciepła, miłości  
Blog Brygidy 2007 - "Myśli ulotne są ale w kosmosie tkwią" - blog doskonale relaksuje pięknym słowem


2 komentarze:

aeljot pisze...

I kolejna abawa. Zapraszam: http://aeljot.blogspot.com/2008/12/7-prawd.html

Anonimowy pisze...

Ewuniu - udało mi się wejść :)
Serdecznie Ci dziękuję Kochana za wszystkie ciepłe słowa skierowane pod moim adresem . Z okazji zbiżających się Świąt przyjmij najserdeczniejsze życzenia dla całej Twojej rodziny
Maja z wnucząt :)

NA SKRÓTY