ZAPRASZAM :)

wtorek, 23 września 2008

1. Przywitanie

Witam :)
Założyłam tego bloga by pochwalić się innym swoją wielką pasją jaką jest wyszywanie haftem krzyżykowym .
Być może przy okazji spotkam w sieci inne bratnie dusze zainteresowane krzyżykowym światem. Zobaczymy :)
W razie czego piszcie


Coś więcej o mnie...
Pierwszy swój obrazek wyszyłam w 2004 roku, gdy byłam w ciąży z moją córeczką Wiktorią. Od tamtej pory moja galeria ciągle się powiększa, a wyszywanie haftem krzyżykowym stałą się moją wielką pasją. Wyszywanie traktuje jako doskonały relaks, który pozwala mi odpocząć od szalonego tempa dzisiejszego życia.
Jestem samoukiem, który wyszukuje różnych informacji na temat haftu gdzie popadnie (również w sieci) i uczy się na własnych błędach.
Chętnie podzielę się z Wami swoim doświadczeniem ale również posłucham rad innych :)
Zapraszam serdecznie do czytania mojego bloga....

Brak komentarzy:

NA SKRÓTY