ZAPRASZAM :)

wtorek, 27 lipca 2010

105. Puchatkowe RR -mix

Ostatnio na moim tamborku praktycznie same RR-y. Dziś pokaże Wam ulubieńca moich dzieciaczków, czyli Puchatkowy Kalendarz. Nie nadrobiłam jeszcze blogowych zaległości, więc pokazuje hurtem 

Kwietniowy Puchatek zaprezentował się tak:


Razem z przyjaciółmi zagościł na kanwie Oleńki


Majowy Kłapouchy - mój ulubieniec - wyszedł tak:


Kanwa Mamuśki wygląda z nim tak:


W czerwcu ponownie Puchatek tylko, że w innej kreacji :


Kanwa Orszuli na RR-owym półmetku:



I na bieżąco lipcowy Prosiaczek: 



Kanwa Eviki najbardziej spodobała się Kacperkowi :)

 

 

Nie chciał jej posyłać dalej hihihi. 
Jednak jakoś po kryjomu udało mi się przekazać kanwę na pocztę. 
Teraz to już z "górki ".  Razem z dzieciakami nie możemy się już doczekać, kiedy cały obrazek wróci do nas do domku :D

3 komentarze:

milenka pisze...

Śliczności !! :D

Jeniulkowo pisze...

Urcze hafciki Ewuś

Madziorek pisze...

moj mały Tygrysek też uwielbia Puchatka i jego bandę ;-)) a widzę że Twoj chłopczyk duuuuzy, jak ten czas szybko leci...
zaległościami sie nie martw, ja też tak mam i mysle ze nie tylko ja , hihihi

NA SKRÓTY