ZAPRASZAM :)

czwartek, 14 kwietnia 2011

132. DOGma

Kolejny obrazek z serii A Dictionary of Dogs, tym razem na kanwie Anek73 


To już 5 piesek i ostatni jakiego miałam u siebie w domku, na kolejne kanwy cierpliwie czekam ...


DOGma wyszywał się bardzo fajnie :) Efekt końcowy strasznie
 mnie rozczula - mimo, że ostatnio (przy drugim dziecku) jestem raczej anty-wózkowa i anty-smoczkowa hihihi.
Matka i dziecko - to zwykle piękny obrazek :) 

Dla równości  chustowo-wózkowej nasz obrazek ;)


Dzieci tak szybko rosną... stają się coraz bardziej samodzielne, niezależne i potrafiące wyrazić swoje zdanie.... Czas tak szybko leci... jeszcze niedawno Kacperek był taki malutki...  dziś już śmiga na rowerze i wspina się gdzie może, aby wyżej  ;) Jego wszelkie nowe umiejętności cieszą moje matczyne serce, ale z drugiej strony ... troszkę brakuje mi okresu, w którym byłam całym jego światem  ;)
Jednak taka kolej rzeczy :) 

3 komentarze:

Anek73 pisze...

Cudniaste pieski - dziękuję bardzo :)

http://anek73.blox.pl

milenka pisze...

Uroczy piesek :) Ale Twoje zdjęcie z Kacperkiem rozczulające :)

Safrin pisze...

jewa do mnie ten moj psiaczek tez nie przemawia :) ale przynajmniej szybko mozna bylo sie z nim uporac :) teraz "na tapecie" DOGma na Twojej kanwie :)

NA SKRÓTY