ZAPRASZAM :)

środa, 4 maja 2011

137. Na chrzest Franka

"Ekspresik" okazał się nie aż takim "ekspresikiem" więc mogłam go wyszywać troszkę wolniej.
Mimo to nie mogłam się od niego oderwać, bo strasznie mnie przyciągał...
Efekt końcowy:


Ja się okazało ten sam hafcik wyszywa również Mysia z bloga Mysiowy zakątek... tylko, że w wersji dla dziewczynki :) można sobie porównać.


Ja troszkę zmodyfikowałam wzór po prawej stronie smoczka, choć ogólnie wersja oryginalna to same kolorki szarości, bez różnicowania na smoczek niebieski czy różowy.
Jednak ten kolorek dodaje dużo uroku






Jestem zadowolona z efektu końcowego jaki powstał po wpisaniu dedykacji.
Mam nadzieję, że odbiorcy też się spodoba :) choć lekko zmieniłam tekścik, umieszczając imię w środku a nie na górze tekstu.

55 komentarzy:

elziutka pisze...

Śliczna metryczka :)

Pagatek pisze...

Sliczna :)

Mysia pisze...

Piękna metryczka, niby taka sama a zupełni inaczej wyglądają u Ciebie kolory, takie bardziej nasycone ;o) Cudnie ;o)

Myśli pisane pisze...

śliczna ! No to teraz mi dołożyłaś zmartwienia. Od miesiąca wybieram między trzema wzorami, i już myślałam, że MAM ten wybrany, a tu proszę... zobaczyłam Twoją metryczkę. I co ja mam teraz zrobić?

mamasia pisze...

Przepięna metryczka. Franek będzie miał śliczną pamiątkę:)
Pozdrawiam

Ela pisze...

śliczna metryczka:)
z tym niebieskim kolorkiem wszystko bardzo ładnie się komponuje!

Haftowane Prezenty pisze...

Super elegancko. A te życzenia? Normalnie jakbys z komputera wydrukowala. Tak równiutko. Naprrawdę podziwiam. Podoba mi się też ta czcionka, która uzyłaś do wyhaftowania imienia.
Pozdr
Michalina

milenka pisze...

Piękna metryczka!! Franek będzie miał pamiątkę na całe życie!! :)

Haft i Patchwork pisze...

Śliczności!

isia511 pisze...

Na pewno sie spodoba,sama wiem jakie sliczności wyszywasz

mapowska pisze...

Slicznosci! Na pewno beda zadowoleni :D I dobrze, ze przsunelas imie do srodka :)

Anonimowy pisze...

Witaj przepiękny haft...bardzo długo szukałam ten wzór... czy mogłabyś mi go przesłać na meila: siostra3@interia.pl lub linka wysłac skąd go wziełas... bardzo bym Ci była wdzięczna ..pozdrawiam ...Milena...

Nerula pisze...

Piękna pamiątka i mnie zdecydowanie bardziej podoba się z wersja niebieską smoczka niż szarą.

renataa25 pisze...

Przepiękna ta metryczka i jaka cudna ta dedykacja!!!Rewelacyjny prezent dla maleństwa!!!

damar5 pisze...

Ewciu,sliczna pamiatka .Pieknie wykonana z cudownymi zyczeniami ,nic tylko sie zachwycac :)
Poz.Dana

damar5 pisze...

Ewciu,dziekuje za wiadomosc :) Dzis polecialy do Ciebie kolejne :)
poz.Dana

damar5 pisze...

Dzieki Ewciu :)
poz.Dana

aeljot pisze...

Dawno do Ciebie nie zaglądałam...Piękny haft.

Majeczka/Belka pisze...

Piękna praca! Szykować się będę z podobną. Podoba mi się tutaj, więc pozwalam sobie dodać w moim blogu odnośnik. Mam nadzieję, że za zgodą. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do mnie. Majeczka.
http://wolnyczasmajeczki.blogspot.com/

FiolQak pisze...

CUDNA!!!! a ja na przyszłą niedzielę mam zrobić metryczkę...ech nie miałam nigdy tego wzorku, a jest zachwycający- nie podzieliłabys się nim?pewnie nie zdąże ...ale może spóbowac warto

Anonimowy pisze...

Sliczna metryczka:) Czy mogłabym poprosićo wzorek? W przyszłym miesiącu mam chrzest naszego synka i strasznie chciałabym mu taką wyhaftować;)Z góry dziękuję Beata;)
makabe1@wp.pl

czurka pisze...

Haft naprawę przepiękny. Czy ja także mogła bym poprosić o przesłanie wzoru na maila? piatek.a.m@gmail.com (mam chrzest bratanka i na pewno coś takiego zrobiłoby furorę :)

Anonimowy pisze...

Cudo! Zakochałam się od pierwszego "ujrzenia". Będę bardzo wdzięczna za wzorek na maila kasiaf.63@gmail.com :)

Daga pisze...

Ach jakież to śliczne!!!

kasona pisze...

Bardzo śliczny!!! czy możesz przesłać kolory do niego i dla wersji dziewczynki szagoda@o2.pl

Anonimowy pisze...

Witam. Haft naprawdę bardzo śliczny, czy ja też mogę prosić o wzór na e-mail marta_prajzendanc@o2.pl

Unknown pisze...

30 grudnia mam chrzciny. metryczka prześliczna i też chciałabym takową wyszyć i podarować. czy mogłabyś także mnie wysłać wzór na maila? paula.gruszka@gmail.com
z góry ogromne dziekuje. i pozdrawiam!

Szydełkowy Salonik pisze...

Witam
Prześliczny obrazek!
Bardzo proszę o wzór będę ogromnie wdzięczna.
szydelkowy.salonik@gmail.com

Anonimowy pisze...

witam, w niedziele mam chrzest swojej córeczki i byłabym bardzo wdzięczna za wzór obrazeczka na maila - jest cudowny!!!
z góry ślicznie dziękuje!
z pozdrowieniami
kasia

mój mail
katarzynadabinska@wp.pl

Anonimowy pisze...

czy i ja mogla bym prosic o ten schemat ?
dido406@o2.pl
pozdrawiam Anna

Anonimowy pisze...

Witam. Do porodu zostały mi 3 tygodnie. Bardzo chciałabym wyszyć mojej Amelce taką metryczkę. Mogłabym prosić o wzór, lub jeśli ktoś go posiada mógłby mi przesłac na maila: beata.smolen@onet.eu

Odrazu mam pytanie: jak wyszywa się takie napisy.?

Anonimowy pisze...

Witam, metryczka jest przepiękna. Muszę wyhaftować dla bratanka i nigdzie nie moge znaleźć schematu na ten konkretny wzór. Wiem, że upłynęło sporo czasu od publikacji wątku ale czy moge się uśmiechnąć o wzorek? Bardzo proszę bryza_m@interia.pl

Anonimowy pisze...

Witam! Podpisuję się pod poprzednimi postami - metryczka jest super! Również szukam wzoru w sieci, ale bez powodzenia, a wkrótce zostanę mamą i chciałabym wyszyć podobną synkowi, więc jeśli to możliwe bardzo proszę o przesłanie wzoru na adres ann.mamak@gmail.com ,z góry dziękuję i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie:) Haft śliczny, czy ma Pani może jeszcze numery kolorów użytych do tego haftu? Jeśli tak to bardzo proszę o przesłanie na adres s_szabelska@op.pl. Oczywiście jeśli to nie będzie sprawiało problemu:) Z góry dziękuję i pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Witam przepiękny obrazek.W lipcu będę matką chrzestną i chciałabym wyszyć ten obrazek ,byłaby przepiękna pamiątka.Jeśli można prosiłabym o przesłanie wzoru na adres agakryst3@wp.pl

Anonimowy pisze...

Witam, Czy ja także mogłabym prosić o wzór tego haftu.Pieknie Pani wyszedł ten obrazek, bardzo fajny pomysł z tym niebieskim smoczkiem. mój adres e-mail:
reniaczek-29@tlen.pl.Z góry dziękuję Pozdrawiam

Ula D. pisze...

Witam.
Piękny obrazek! Szukam właśnie inspiracji na prezent na chrzest wnuczki. Jeśli byłaby możliwość to poproszę o przesłanie wzoru na adres: b-uli@tlen.pl
Z góry serdecznie dziękuję!
Ula

Anonimowy pisze...

Dzień dobry,
Od niedawna zafascynowałam się haftem. Ogromną radość sprawia mi haftowanie i obdarowywanie innych własnoręcznie zrobionymi pamiątkami. Z ogromnym zachwytem oglądam wszystkie prace na tym blogu. Piękne. Ogromnie gratuluję talentu i cierpliwości.
Bardzo prosiłabym o przesłanie, jeśli to możliwe tego wzoru na adres szanulka@interia.pl
Pozdrawiam,
Ania

Anonimowy pisze...

Bardzo piękny obrazek. Czy ja także mogłabym prosić o wzór tego haftu? mój adres e-mail: karolina246801@wp.pl

Anonimowy pisze...

To jest idealnie to, czego szukałam! cudne! Mogłabym prosić o wzór haftu? Z góry serdecznie dziękuje!
Pozdrawiam,

redeye88@wp.pl

Anonimowy pisze...

Niesamowite! Czy mogłabym również poprosić o wzór na maila? Z góry dziękuję kinga958@o2.pl

Anonimowy pisze...

witam, w kwietniu urodzi mi się pierwsza wnuczka i byłabym bardzo wdzięczna za wzór obrazeczka na maila - jest cudowny!!!
z góry ślicznie dziękuje!
z pozdrowieniami
Mariola
daroman_72@op.pl

Anonimowy pisze...

Witam! Piękna praca, czy mogłabym prosić o wzór na maila? Niedługo zostanę chrzestną i myślę, że byłby to piękny prezent dla dzieciątka ;) Z góry dziękuję i pozdrawiam. elekb@tlen.pl

Anonimowy pisze...

Witam!!! Prześliczny jest ten haft! Czy mogłabym prosić o wzór? Chciałabym sprawić prezent pewnemu małemu chłopczykowi... Bedę Pani ogromnie wdzięczna za pomoc!!! Ela

rainbow16@wp.pl

Unknown pisze...

Ja również proszę o wzór dla siostrzeńca chcę coś własnoręcznie zrobić suna1@wp.pl

Unknown pisze...

witam można prosić wzór tego obrazka

Anonimowy pisze...

Witam,
Czy mogłabym poprosić o wzór? Będę bardzo wdzięczna :)
gniesia161@wp.pl

Mama Tymona pisze...

Witam, szukam tego wzoru bezskutecznie od jakiegoś czasu. Czy mogę prosić o podpowiedź skąd go pobrać, zamówić? Lub ewentualnie o przesłanie wzoru graficznego na maila s.kempny@op.pl? Będę wdzięczna za pomoc.

Anonimowy pisze...

Witam ja również bardzo proszę o wzór jeśli można jestem babcią i chciałam coś własnoręcznie zrobić edda2@op.pl

Anonimowy pisze...

Dzień dobry!Czy ma Pani jeszcze kolory nici użytych do tego haftu? Byłabym bardzo wdzięczna ��.

wera pisze...

witam serdecznie czy byłby możliwość przesłania mi tego wzoru na maila , z góry dziekuje ;) weronikakon@spoko.pl

Anonimowy pisze...

Witam cudowny wzor i wspanialy prezent na chrzest. Jestem zauroczona przepieknie wyglada. Czy moglabym prosic o wzor na email ulcia105@buziaczek.pl z gory dziekuje. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Czy mogla bym prosic o wzór i kolory. Dziękuję z góry prosze przeslac jeśli można na adres bruha@op.pl Dziekuje

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie. Haft jest przepiękny. Czy miałaby pani może wzór wraz z kolorami nici Prosiłabym o przesłanie na adres email: kamlau@o2.pl
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Edyta

Unknown pisze...

Witam, czy jest możliwość otrzymania od Pani wzoru wraz z kolorami? Bardzo byłabym wdzięczna gdyby było to możliwe...
To mój mail: angelika.slowiak@o2.pl
Pozdrawiam ciepło!

NA SKRÓTY