ZAPRASZAM :)

niedziela, 31 lipca 2011

142. RR - A Dictionary of Boots

Właśnie leje deszcz.......


Od A Dictionary of Boots

Obrazek 8 z bucikowego RR doskonale odwzorowuje nastroje tegorocznych lipcowych urlopowiczów....

Bucikowe RR powoli dobiega końca, kanwa Michaliny z Haftowanych Prezentów wygląda już tak:


Od A Dictionary of Boots


Pozostałe kanwy, których jeszcze nie pokazywałam:



Od A Dictionary of Boots

z deszczowym kocurem


Od A Dictionary of Boots

oraz kanwa Ona i Ja


Od A Dictionary of Boots

z obrazkiem, który wyszywało mi się chyba najlepiej spośród wszystkich bucikowych obrazków


Od A Dictionary of Boots

Jeszcze tylko kanwa Milenki, która na razie jeszcze do mnie nie dotarła i oczekiwanie na moja kanwę :)

11 komentarzy:

Anek73 pisze...

A ja ostatni raz wyszywałam czwarte buty i od tamtej pory nic do mnie nie przyszło :(

http://anek73.blox.pl

jewa pisze...

Aniu cierpliwości do mnie tez długo nic nie docierało a potem tydzień po tygodniu Damar mi kanwy posyłała :) - bo ona ma trurboigłę :D

milenka pisze...

W takim razie czekam na przesyłkę :) Śliczne buciory !! :)

Mysia pisze...

Ale super sprawnie Ci to idzie, widzę że to już końcówka ;o)

Haftowane prezenty pisze...

O raju - a ja myslalam, ze juz nigdy nie ujrze swojej kanwy :)))

A sama za wiele buciorow nie wyszywalam, a tu juz prawie koniec, no cos takiego :)

Pozdr
Michalina

jewa pisze...

Michalina jak wrócisz do domu to będziesz miała duuuuuuuuuuuużo roboty :)

Wanda pisze...

Fajne takie wspólne wyszywanie, też się zapisałam na RR na kołderkowym forum.Pozdrawiam

ZMIERZCH LUNY pisze...

Kurcze bardzo mi sie te obrazeczki podobają...

Haftowane prezenty pisze...

Tiaaa, jeszcze nie dojechalam, a juz 2 RRy na mnie czekaly z skrzynce. W poniedzialek pozbede sie częśći, które ze mną poleciały do Francyji :)

SZTUKA SPLOTU pisze...

Rzeczywiście, tegoroczny lipiec to lipcopad. Haft bardzo z nim koresponduje :) Ale wyszedł świetnie i na pewno przyniósł wiele radości w te deszczowe dni :)

Magda pisze...

Bardzo podoba mi się ta praca! Od razu myślę o kołderce. Haft to piękne hobby, ale wymaga cierpliwości i czasu. Pozdrawiam. Na pewno będę tu zaglądać. Zapraszam na

http://domoweinspiracje.blog.onet.pl/

NA SKRÓTY