ZAPRASZAM :)

sobota, 15 listopada 2008

10. Kołderki za jeden uśmiech

Zbliżają się święta więc podobnie jak w ubiegłym roku naszło mnie na wyszycie czegoś pożytecznego. Postanowiłam wyszyć kolejne kwadraciki do "Kołderek za jeden uśmiech"

Dla nie wtajemniczonych projekt "Kołderka za jeden uśmiech"

to niezwykły pomysł gromadzący ogromną ilość ludzi dobrej woli chcących nieść pomoc innym nie oczekując nic w zamian.
HISTORIA PROJEKTU
Jego celem jest haftowanie i szycie kołderek dla dzieci w Polsce cierpiących na przewlekłe i nieuleczalne choroby. Taka kołderka jest przyjacielem dziecka i często towarzyszy mu w czasie pobytu w szpitalu lub sanatorium.


W ubiegłym roku - ja sama w końcu dołączyłam do projektu i zostałam jedną z haftujących cioć.
Na swoim koncie mam co prawda nie dużą ilość kwadracików ale na pewno z czasem będzie się ona powiększać
(galeria moich kwadracików).
Ze względu, że mam już swój mały kwadracikowy dorobek mogłam skorzystać z nieodpłatnego magazynu muliny i kanwy, choć na pewno dołożę coś od siebie. Jakiś czas temu wysłałam więc maila do kołderkowych cioteczek z prośbą o wysłanie mi kompletu mulinek i kanwy na kołderkowe loga. Listonosz z przesyłką dotarł do mnie 10 listopada (poniedziałek), ale ze względu na mój wyjazd do rodzinki na długi weekend, nie zastał mnie w domu. Odebrałam ją z poczty dopiero w środę.
Oto jej zawartość:

Bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam mulinkę i kanwę, do tego stopnia, że nie mogłam się oprzeć i od razu zabrałam się do wyszywania pierwszego w swoim życiu kołderkowego loga.
Powiem szczerze, że wyszywa się go bardzo przyjemnie i szybciutko.
Musiałam tylko nauczyć się robienia french knotów - bo wcześniej nie miałam okazji ich wykonywania. Na szczęście szybciutko się nauczyłam.
Efekt jest taki:
Moje pierwsze kołderkowe logo :D
Mam zamiar wyszyć ich co najmniej 10, więc pracy przede mną jeszcze sporo.
Będę miała super przerywniki przy moich gigantach.



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Też bym chciała brac udział w takich hafcikach ale na razie nie mam czasu :/ Może kiedyś :D

NA SKRÓTY