ZAPRASZAM :)

poniedziałek, 24 listopada 2008

13. Urodziny Eli

Dziś w końcu mogę się Wam pochwalić swoją ostatnią pracą.
Dotarła ona już do jubilatki więc i Wy możecie ją zobaczyć :) Wcześniej istniało ryzyko iż osoba dla której praca ma być prezentem również tu dotrze i byłyby nici z niespodzianki.

Korzystając z dwóch schematów i nieco je modyfikując dla własnych potrzeb wyszyłam pamiątkę z okazji 18 urodzin.
Najpierw powstał kotek
potem doszły napisy i ramka
Na koniec po praniu i kąpieli w Łudze oraz prasowaniu został oprawiony w ramkę:
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego :)

Korzystając z okazji składam jeszcze raz życzenia Eli:

18-ty minął roczek, czas w dorosłość zrobić kroczek. Niech cię ona nie przeraża i na stresy nie naraża. Koniec życia pod nadzorem, stoją wszystkie drzwi otworem. Dokonuj w życiu właściwych wyborów, żyj w szczęściu i miłości, bez kłótni i sporów.
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA !!!


Moje pozostałe prace na razie stoją w miejscu. Pewnie potrwa to trochę dłużej bo mam w planach nie licząc przerywników w postaci loga do kołderek za jeden uśmiech jeszcze dwie nieduże prace.
Anielica prezentuje się tak:

A portret praktycznie się nie prezentuje -po prostu czarna plama, he he








1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Niespodzianka dla Jubilatki naprawdę super !! :)

Przy okazji Elu oto życzenia dla Ciebie:

Z okazji święta Twego życzę Ci:
Aby jedynymi łzami, które pojawiają się w Twych oczach były kryształowe łzy szczęścia.
Aby radosnego uśmiechu na Twej twarzy nie zakryły ciężkie chwile smutku.
Aby płatki róż wyścielały drogę Twego przeznaczenia.
Aby szczęście, zdrowie, radość i miłość były przeznaczeniem Twych dni :-)

Ewuniu a dla Ciebie takie maleństwo to taki mały miły przerywnik między Gigantami :)). Szkoda, że ja czegoś tak ślicznego nie dostałam na 18-ste urodzinki.....

NA SKRÓTY