ZAPRASZAM :)

środa, 17 marca 2010

97. Walentynkowo -cd

Ta prześliczna karteczka wraz z tą słodką żabką (patrz niżej) oraz innymi przydasiami dotarła do mnie od Eli 
i była to pierwsza walentynka jaką dostałam.


Elu ślicznie dziękuję. 

Zaraz po niej dotarła do mnie walentynka od Milenki (niestety nie sfotografowałam zawartości paczuszki). Milence również serdecznie dziękuję :*

Osoba, która wylosowała mnie w wymianie walentynkowej u Uli, nadal nie przesłała mi paczuszki. Nie wiem czemu tego nie zrobiła, bo jak widziałam na jej blogu przygotowywała się do niej. No ale cóż.... może coś się w jej życiu wydarzyło.... 

Dostałam za to przemiłą paczuszkę walentynkową w zamian od Krzychy.
 Znów w "biedzie" poznałam nowych przyjaciół, którzy bezinteresownie dają coś komuś, bo mają WIELKIE SERDUCHA !!!
Krzycha bez wiedzy Uli (organizatorki wymiany) i innych blogowych koleżanek, przygotowała prezencik dla mnie. 
Zobaczcie jakie cuda mi przesłała:





Jestem wszystkim zachwycona !!! Aż mi łezki z oczek poleciały, jak przeczytałam liścik....
Dziękuję baaaardzo mocno !!! 


Niedawno też dostałam tajemniczą paczuszkę - jak się okazało również walentynkową. 
Tajemniczą bo nie posiadała adresata. Jednak po małym śledztwie jakie przeprowadziłam doszłam, że to prezencik walentynkowy od Uli. Dziękuję serdecznie również Tobie Kochana !!!
W paczuszce znalazły się również same cudeńka:
serduchowy woreczek: 




w nim przydasie i igielniczek:


słodki igielniczek bliżej:


dodatkowo słodkości:

oooo !!! ktoś kradnie ;)

prześliczną walentynkę:



Serdecznie dziękuję wszystkim za te piękności !!!
Jesteście KOCHANE !!! 

3 komentarze:

Kaśka pisze...

Nie ma to jak Blogowe Koleżanki :)Śliczne prezenty.

Madziorek pisze...

śliczne prezenty ! i miejmy nadzieję że ten co miał dotrzeć też dotrze.

Isana pisze...

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Co prawda nie zrozmumiem chyba zachowania niektórych osób... Ja na przykład nie dostałam informacji o otrzymaniu paczki z okazji wymianki na dzień kobiet... Zaprszam d siebie po wyróżnienie ;)

NA SKRÓTY