ZAPRASZAM :)

piątek, 1 października 2010

117. CATarrh

Kocury z trzeciego obrazka "A Dictionary of Cats" doczekały się kontur, fotek oraz publikacji...
Prezentują się tak:
bez kontur:
 Po zrobieniu zdjęcia dopatrzyłam się, że nie wyszyłam jednego rządka krzyżyków na kocim grzbiecie.... ale szybciutko to nadrobiłam i po dodaniu kontur kocury już bardziej przypominają kocury a nie kolorową plamę.
Z konturami:

A tu w komplecie z poprzednikami 


CATarrh jest dość trudny szczególnie przy wykończeniach, ale jakoś dałam radę mimo kilku chwil słabości...

Ciągle czekam na kotki, które lecą do mnie od damar5. Powinny chyba już lada chwila być na miejscu, ale ciągle są jeszcze w drodze

7 komentarzy:

damar5 pisze...

Ewciu,koty wyszly Ci slicznie:)
Jestem przerazona tymi przesylkami do Anglii nie doszla , do Ciebie tez jeszcze nie dotarly :( Poslalam 21-go wrzesnia ,gdzie one sa???
Poz.Dana

Anek73 pisze...

Ewuś, ja do tej pory nie dostałam jeszcze żadnych haftów od Safrin. Minęło już kilka miesięcy. Jedyne, co do mnie dotarło, to dwie kanwy od Carpediem - z jej bucikami i kolejnej osoby. I poza tym nic. Myslałam, że w wakacje nadgonię te RR-y, ale niestety. Teraz już nie mam tyle czasu.

http://anek73.blox.pl

agagalas pisze...

Ależ okreskowania dają dużo w tych obrazkach. Koty super wyszły

Haftowane Prezenty pisze...

Wyszły super. A czyją kanwę wyszywałaś, bom ciekawa?
Pzdr
Michalina

blogasek pisze...

Kanwa moja - poznałam bo: NAJŚLICZNIEJSZE kocurki sie tam zalęgły :) , bez szyldzika, a drugi kotek Damar wyszywała :)
ja na kolejne czekam jeszcze i czekam i czekam i doczekać się nie mogę ...

damar5 pisze...

ufff Ewus ,dzieki ,nawet nie wiesz jakiego mialam stresa .No ale przesada ,zeby tyle dni szedl list polecony :(
Poz.Dana

morsia pisze...

Rzeczywiście dopiero kontury pozwalają na odgadnięcie, co to za kolorowa plama. ;)
Efekt super, mimo wspomnianych słabości. ;]

NA SKRÓTY