ZAPRASZAM :)

piątek, 5 listopada 2010

121. Kubusiowe RR

Dziś nadrabiam zaległości i pokazuje Kubusiowe RR....
Koniec coraz bliżej, co cieszy mnie bardzo, ale chyba najbardziej moje dzieciaki, którym ten kalendarz bardzo przypadł do gustu. 
Kacperek za każdym razem, gdy widział mnie z kanwą - głaskał wyszyte już postacie, a na jego twarzy malował się promienny uśmiech. 

Tak prezentował się sierpniowy Kubuś na kawie MISIABE

A tak wyglądał w całej okazałości z przyjaciółmi


We wrześniu na kanwę FAGUSI wskoczył zaczytany Tygrysek:


Razem z przyjaciółmi wyglądał jeszcze weselej:


W październiku Kubuś próbował się schować do dyni:


I rozpoczął ostatni rządek na kanwie PAMY


 Kłapouchy urósł bardzo szybko i zaprezentował listopad 


Kanwa ANUSI poleciała do Kasi w takim stanie:


Teraz pozostało mi czekać na przesyłkę od JOKUL z kawą KASIARZYNAP
a potem ....moją :D

7 komentarzy:

Ulkaaz pisze...

Świetny pomysł miałaś z tym kalendarzem,jest śliczny,a radość dzieci cieszy zawsze najbardziej.Pozdrawiam;)

milenka pisze...

Piękny kalendarz a i do końca już bliziutko :)). SSSSuuuuuuuppppppeeeeeeeerrrrrrrrrr!!!!!

Nerula pisze...

No, no koniec już bliski. Kalendarz jest niezwykle uroczy i śliczny. Będzie cieszył oczka Twoich skarbów. Wiem coś o tym , bo u mnie kiedyś pokój chłopaków był dziuplą Puchatka (2x2.2m) ozdobiony tym wspaniałym misiem (firanka, tapeta, kalendarz, ale papierowy). Twoi maja bardziej kreatywna mamę :)

yenulka pisze...

uroczy jest ten kalendarz, ja go wyszywam sama dla mojego młodego, został mi jeden tygrysek i nazwy m-cy

ann_margaret pisze...

Już prawie koniec:) fajnie się prezentują te wszystkie postaci razem.

Anonimowy pisze...

wszystkie, są świetne, melduje, że juz je dostałam i wzięłam w obróbkę, pozdrawiam kasiarzynap

damar5 pisze...

Obejrzalam filmik reklamowy.Jestem pod wrazeniem Twojej urody ,Twojego bijacego entuzjazmu,pieknych Dzieci.Wspanialy ten film ze sliczna muzyka ,brawo Ewa!!!

Poz.Dana

NA SKRÓTY