ZAPRASZAM :)

piątek, 17 lutego 2012

151. 5 pomocnych pudełeczek :)

Wiecie co to ?

To posegregowana mulina do projektu: "ZACHUSTOWANI", którą w końcu miałam czas się zająć. 

We wzorku, jak już wcześniej pisałam wykorzystałam 203 kolory muliny DCM więc miałam dziś trochę pracy....

Uzbierało się 5 pudełeczek


4 po dziecięcych butach:





 i 1 po lodach :) 



Lubię mieć tak poukładaną mulinę, bo to znacznie ułatwia mi pracę.
Kolorki są posegregowane numerkami i wystarczy w razie potrzeby tylko po nie sięgnąć.
5 pudełeczko jest niczym torba podręczna :)  wkładam w nie mulinę, która użyta zostanie do pierwszej strony schematu, czyli tą którą aktualnie pracuje, uzupełniając organizer.

Trochę to trwało ale w końcu mam za sobą  sprawy organizacyjne i mogę wyszywać portret:



Na początku października, gdy nie miałam jeszcze całej muliny do tego obrazu, postawiłam pierwsze krzyżyki i tak leżały kanwa leżała do dziś:




Poza porządkowaniem muliny pokusiłam się oczywiście również na postawienie kilkudziesięciu krzyżyków :)

Doskonale pomógł mi w pracy organizer. Brałam tylko potrzebną niteczkę i leciałam dalej


Co prawda nie przybyło wiele, ale cieszyłabym się bardzo gdyby codziennie mogła postawić przynajmniej tyle xxx.




Pierwszy raz "pokratkowałam" sobie kanwę fastrygą i wiem, że to też... ostatni raz ;) Jakoś ta metoda mi kompletnie nie leży...

9 komentarzy:

Z książką w dłoni pisze...

No ładny projekt się zapowiada!!! Zaszalałaś z ilością mulin-230 wow.
Mój największy projekt ma teraz 197 kolorów.

Trzymam kciuki i pokazuj koniecznie postępy.

elziutka pisze...

super że udało sie tak fajnie wszystko posegregować. Życzę miłego stawiania xxx :) Pozdrawiamy

Jagna pisze...

bardzo fajna sprawa są pisaki zmywalne pod wpływem wody :)

aeljot pisze...

Zapowiada się duży projekt. Ilość mulin powalająca. Czekam na postępy :)

Jadzik pisze...

Jak ja bym chciała mieć taki porządek w mulinach:). Bardzo ładny obrazek powstaje:)

Wanda pisze...

Będę śledziła postępy, to duża praca, powodzenia! Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Witaj, podziwiam Cię za ten projekt, ja bym nie odważyła się takiego "kolosa" wyszywać:) życzę wytrwałośći i cierpliwości, pozdrawiam lejdi.ana

Myśli pisane pisze...

podziwiam i trzymam kciuki ;-)
a ja nawet mam takie samo pudełko po butkach i trzymam w nim skarby ;-)

Titania yng Nghymru pisze...

wow
świetna organizacja mulinek - nic sie nie pomyli i nic się nie zabrudzi

tez bym tak chciała tyle ze mnie sie nigdy nie chce przewijac muliny na bobinki. musze sie jakos zmobilizować :)

NA SKRÓTY