ZAPRASZAM :)

czwartek, 16 lutego 2012

150. Powracam...

Dawno mnie tu nie było.... z wielu przyczyn, o których nie będę się rozpisywać... 
powracam by troszkę uporządkowac swój "krzyżykowy świata"...

Ostatnio na moim tamborku gościły "Ogrody" i kanwa Milenki:





To powyższy obrazek powinnam wyszyć na jej kanwie, ale ze względu na zamieszanie z Anetą, dziewczyny pozmieniały kolejność wyszywania obrazków.  Postanowiłam więc wyszyć dwa obrazki by kanwa nie świeciła pustką. 
Z tego RR wyszywałam tylko obrazek 1,2 i 3 no i na tej kanwie powinnam wyszywać 7 (wyszyłam 6 i 7).





Niestety z zabawy zrezgnowała również Kasia, tak więc kanwa w takim stanie poleciała do Milenki:


Kilka słów na temat rrów napisze jeszcze w kolejnej notce, pewnie w poniedziałek.. 

Dziś dodam tylko tyle, iż wszystkie RR, które do mnie dotarły są skończone i wysłane (lub w drodze do kolejnej osoby- tak jak te). 

2 komentarze:

Chaga pisze...

Już myślała, że przestałaś wyszywać :)

Myśli pisane pisze...

dobrze że jesteś ;-)

NA SKRÓTY