ZAPRASZAM :)

niedziela, 7 grudnia 2008

18.

W końcu dotarła do mnie długo oczekiwana przesyłka ze sklepu z akcesoriami do haftu i hobby. Niestety nie wszystkie zamawiane przeze mnie produkty były dostępne. Nie doczekałam się magnesów na lodówkę i igiełek. Za to dostałam okrągłe podkładki pod kubek, których nie zamawiałam. Przesyłka dotarła do mnie w piątek wieczorem, w dodatku kurier nie był pewny czy trafił do odpowiedniej osoby- bo dane odbiorcy naklejone na paczce nie zgadzały się z wypełnionym druczkiem. No ale najważniejsze, że w ją otrzymałam.
Najbardziej nie mogłam się doczekać tamborka R&R od razu rozpakowałam go i przymierzyłam do anielicy. Szkoda tylko, że nie miałam czasu na je wyszywanie.
Weekend spędziłam na generalnych porządkach w domu, przemeblowaniu oraz chodzeniu po sklepach meblowych. Powoli trzeba przygotowywać mieszkanko na przyjęcie nowego członka rodziny.
Część zamówienia była dla szwagierki a to moje skarby:
Tylko kiedy ja znajdę czas na ich wykorzystanie....

Brak komentarzy:

NA SKRÓTY