ZAPRASZAM :)

wtorek, 22 grudnia 2009

76. Prezenty :D

W ubiegły czwartek dostała dwie bardzo miłe przesyłeczki od moich dwóch internetowych przyjaciółek. Napisałabym o tym wcześniej ale z jedną z paczuszek wynikła bardzo niemiła sytuacja na poczcie i musiałam troszkę ochłonąć, bo poleciałoby trochę niecenzuralnych słów na działanie Poczty Polskiej, a tego nie chciałam.
Przesyłka była bowiem tak "ciężka", że listonosz mimo, że był to list polecony nie przyniósł mi jej do domu, informując tylko, że mam ją sama odebrać ona zostawia w skrzynce awizo. Poszłam więc na pocztę w wielką zawieruchę śnieżną i mróź, z Kacperkiem w chuście i .... postałam 15 minut w kolejce do okienka ... usłyszałam, że Pani przykro ale nie wyda mi listu, mam przyjść po 19 ... Po prostu mnie krew zalała ... W domu napisałam zażalenie na listonosza i ok 19 udałam się na pocztę po raz kolejny, odebrać tą nieszczęsną paczuszkę. Jak zobaczyłam jej wielkość myślałam, że padnę.... powstrzymało mnie chyba tylko to, że spojrzałam na adresata listu i zrobiło mi się cieplutko na sercu. Listonoszowi jednak nie podarowałam i zażalenie poszło do naczelnika poczty.
Sami zobaczcie jaka była "wielka", na pewno nie zmieściłaby się w torbie listonosza:

Mimo tych niemiłych przygód z pocztą, zawartość przesyłki bardzo bardzo mocno mnie ucieszyła, a jednocześnie mile zaskoczyła, bo nie spodziewałam się, że Ela (Elziutka) po rozmowie na gg sprawi mi taką niespodziankę. Niby nic a tak mnie ucieszyła :D Dostałam bowiem od Eli kawałek fizelinki, który w tym czasie był dla mnie na wagę złota.
Poza tym w paczuszce znalazły się:
*malutkie słodkości,
*bombka ze słodkim bałwankiem,którą skonfiskowała mi córcia na swoją choineczkę ;),
*karteczka imieninowa,
*mulinki
*karneciki do prezentów
oraz prześliczna kartka świąteczna robiona przez Elę :D



A tu jeszcze zbliżenie na kartkę świąteczną:




Elu serdecznie Ci dziękuję za tą niespodziankę !!!


Druga paczuszka była od Milenki



Co ja pisze to nie była paczuszka a wielka paka wypchana po brzegi samymi cudami :D No i małe sępy się do niej przede mną dobrały, ledwo zdążyłam popstrykać kilka fotek.





Dobrały się i zaczęły wybierać cudeńka dla siebie :D przy ochach i achach



Ja dopchałam się do paczki dopiero po nich, a tam:

* góra słodyczy i dodatków typu herbatka, kawka



* przepiękne aniołki wykonane przez Milenkę - na pewno ozdobią naszą choinkę



* śliczne prezenciki imieninowo-mikołajkowo-choinkowe



Mikołaj Milenko powalił mnie na kolana - prześlicznie go zrobiłaś :D Wiki też się nim zachwycała. Igielniczek z konikami i nożyczkami baaaardzo mi się spodobał a rękawiczki na pewno będą się super sprawdzać na spacerach z dzieciakami :D

* dodatek hafciarski - bardzo dużo kanwy i mulinki



* prześliczny zestawik kosmetyków



oraz karteczka świąteczna



i dodatki notesikowo-długopisikowe :)

Milenko Kochana - bardzo Ci dziękuję za te wszystkie cudeńka - moje dzieciaczki zresztą też :D

Przesyłamy Wam Elu i Milenko niezliczoną ilość gorących buziaków i uścisków.

2 komentarze:

milenka pisze...

Oj wielkość listu jest powalająca... Ale może listonosz ma torbę wielkości Kobiecej mini kosmetyczki :P.
Ewuniu cieszę się, że prezencik się spodobał :). Uwielbiam robic prezenciki a jeszcze mi na serduszku lepiej jak sie spodoba osobie obdarowanej :). Również posyłam WAM buziaczki i pozdrowienia :*

elziutka pisze...

Ciesze się że ten "ogromny" list w końcu dotarł do Twoich łapek :) i ze był przydatny :) Cieplutko pozdrawiam i moc buziaków ślę ;*

NA SKRÓTY